lillespirenmin Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Dette var mottoet vi fikk innprentet i oss når jeg gikk på fallskjermkurs i sin tid- angående det å utløse nødfallskjermen. Synes dette gjelder for oss gravide også. I dag har jeg følt unormalt mønster fra babyen min. Lite bevegelser, bevegelser på "unormale" plasser, og jeg følte han kansje hadde snudd seg. Ble til slutt overtalt av samboer om å ringe føden- noe jeg gjorde litt motvillig (vi er jo ikke hysteriske heller:) Ble enig med jordmor der om å komme opp for en ultralyd-og riktig nok, alt var ok med lillegutt, og hodet lå fortsatt ned. Men så utrolig deilig å få dette bekreftet, nå skal vi ha en rolig og ventende helg (har termin til søndag) uten å engste oss. Nå om noe kjennes unormalt tenker jeg bare det er fordi mønsteret endrer seg nå mot fødsel- men så utrolig deilig å vite at alt er bra med baby. Kan være sikker på at vi hadde hatt en kaotisk helg om vi ikke hadde dratt opp på UL, bare det å gå rundt å tenke hele tiden. Synes det er mye ansvar og litt ubehagelig nå mot slutten, er så redd for at noe skal gå galt- og vi mødre er de eneste som kan kjenne på om ting er som det skal være. Så jenter,det jeg vil frem til: ring,dra på kontroll og får undersøkt og bekreftet at alt er ok om dere har en bekymring for at det ikke er det- selv om dere skulle ha vært på kontroll for 1 dag- eller 2 timer siden. Hilsen fornøyd og ti kilo lettere snart mamma:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå