Gjest Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 hvis dere hadde vært flue på veggen når vi var hos fotografen i dag. Eldste og mellomste satt som 2 tente lys i finstasen, men mikroprinsessa viste seg fra sin beste side.....en meter unna de andre, med stiv kropp og et raserianfall uten like. Sinnataggen i frognerparken har endelig fått en verdig konkurrent hehehe det så ut som blodtrykket var høyt og viljen urokkelig. Årets julekort i vinduet var fotografens kommentar. Etter 15 - 20 min ble hun varm i trøya og de siste 15 min poserte hun villig vekk. Heldigvis at det ikke ble fullstendig bomtur. Gleder meg til å se resultatet:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 He he he he:o) Hun er så nydelig altså) Sinna eller ei, hihihi..
Mille** Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Hehehe....høres "artig" ut det der ja! Snuppene mine var helt eksemplariske hos fotografen i går, mamma var stolt da ja. ;o)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 heheh jeg hadde med dukkevognen hun får til jul, men den var mere spennede å sitte oppi enn å trille tur med. Apekatten min:) Jeg var faktisk utslitt etter seansen og alle ære til en meget dyktig fotograf som aldri ga opp!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 ja jeg skrev jo før i dag at jeg var litt spent, men hadde aldri forutsett det som kom hehehe de andre har vært eksemplariske i alle år og han har pleid å bruke 5 min. Nå gikk det en hel time.
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Hihihihihihihihi...*fniser* Hun er jo bare såå herlig da!!!!!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 hihihihi ja der fikk du sagt det mami:) Grattis med læææækker leil forresten, du har full postkasse så fikk ikke sendt pm før i dag.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Jo takk :) ah, ja jeg og sug lut vet du hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå