Gulosten™ Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Konkurranse om å møte Josh Groban når han kommer til Norge for å være med på Idol fredag 7. desember. Om å gjøre å finne på den beste unnskyldningen for hvorfor man fortjener å møte ham.... JEG KOM VIDERE!!!!!!!! Er finale neste fredag!!!!!! Håper så innnnnnmari at det blir avstemning på nettet, da skal jeg sette igang hele DiB-apparatet:P hehehehehehehe Åååå jeg har så høy puls at jeg tror jeg besvimer!!!! LOL
Holly❄️ Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 hva var unnskyldningen din da?? Så moro:)
juniorsen Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Oi, spennende ) Ja, får håpe du får sette hele DiB i bevegelse da ;o)
Monajenten Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 ..................da er jeg veldig spent på unnskyldningen din.....:-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 *står klar for å ta imot Duloen min om hun besvimer* Sååå gøy, kjære! Hadde jo vært knall for deg! :-D Kan jeg få kjøpe billetten som du da har til overs? ;-)
Gulosten™ Skrevet 23. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2007 hahahaha Jeg fløy til Bergen (bor i Oslo), 3 uker før termin (2 uker og 4 dager før fødselen) for å dra på en tilleggskonsert. Etter konserten i Grieghallen sto vi utenfor, 7 personer, og bestilte Maxitaxi tilbake til hotellet. Så kom det en taxi, men det var bare en vanlig taxi, så jeg sa at de andre kunne ta den. De bodde på samme hotell som Josh og crewet hans, og Josh kom selvfølgelig tilbake til hotellet rett etter de jeg ga taxien til!! mens jeg sto utenfor Grieghallen, høygravid i regnværet og ventet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå