Gjest Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Vi må over på ett som er fra 9 - 18 kilo. Skal ha bakovervendt men finner bare forovervendte på de som er blitt best i test? Noen som har erfaringer?
Honningmelon Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Vi har BeSafe Izi Combi. Er veldig fornøyd.
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 hei,. eg personlig like aller best besafe sine seter, selv har eg besafe izi kid( som ikke hette d lenger) eg e kjempe fornøyd,vår sånn blir 2 år nå i desember å har enda god plass t beina.. Å han e lang, han e over 90cm... Så d anbefale eg.. Det står veldig stødig i bilen og. Men d e ikkje ett sete som man flytter fra bil til bil for det e litt vanskelig å montere:9 Håper du finner utav det:)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Vi har besafe izi combi, og jeg mener da å huske at det har vunnet "best i test" en gang. Eneste det har fått minus på er at det er litt vanskelig å montere, men når man har lært seg det så går det som en lek
gærne ko Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Det setet har vi og. Veldig bra sete )
mamma`n te Kaja Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Vi har også BeSafe Izi Combi og er fornøyd.. Anbefaler deg egentlig et besøk på et annet forum; www.nybaktmamma.com.. mange som er gode på bilsikring der.. Acta Graco kan du sjekke ut og Britax, og Maxi Cosi hvis du vil ha rent bakovervendt sete
Sommer & sol:-) Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 vi har acta graco cosmic xtp.... veldig fornøyd hittil,har kun hatt det 2 uker.. men lillegutt på 15 mnd sitter bra der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå