merra+føllet+frøet Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 kranglekjærringer!! blir frustrert av å se den faans kranglinga, om luten og maria og diverse "annier" osv... Get a life!! Sitte her og være surmaga gamle høner.. skulle ikke tro dere er normale i hue.. hohohohohoho... flere som tør å signere med nick eller? Jeg er forøvrig ganske ny på forumet som registrert, men har lest en del her inne! Og synes jammen det er mye toskete her.. folk bruker jo dette som sine egne ordentlige liv.. *himle himle*
d",)~^~^~ Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Jeg syns det er morsomt med all kranglingen og usaklige uvesentligheter. Etter at jeg klarte å løsrive meg fra Days of our life og Home and away har jeg omsider funnet en tidtrøyte som kan fylle livet mitt med innhold. Sa ikke at det måtte være et meningsfyllt innhold... Og jeg rører aldri anonymknappen!
merra+føllet+frøet Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 hurra!!! Bedre med pc enn tv, tross alt!! Jeg mister all respekt for disse pinglene som trykker anonym!!! Utenom de som faktisk har pinlige spm om sopp og diverse lukter fra underlivet da... Men altså, det virker som mange her sitter her i mange timer hver dag, bare for å lage kvalm og finne ut hvem som er hvem?????? seriøst... få dere en jobb, eller gjør noe vettugt!!
d",)~^~^~ Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Nei vet du hva, jeg syns spørsmål om sopp og underliv bør undertegnes med nick jeg. Jeg syns faktisk ikke slike spørsmål er like pinlige som mange av dem man finner på skravle som: hva skal barnet hete?, rødt eller gult på stueveggen? At folk bryr seg med hvem som har hvilke nick, og hvem som lyver eller ikke lyver om svangerskap eller aborter syns jeg ikke er halvparten så ille som alle de som må ha minst 50 svar på hva de skal kle på gullongen, når de kan snu bilseter og hvorvidt de skal kjøpe ny kaffetrakter eller ikke. Det blir jeg småkvalm av!
merra+føllet+frøet Skrevet 24. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2007 nei det må jeg nesten si meg enig i, jævlig mye flaue innlegg der og.. som om folk ikke har eget liv, og ikke kan ta en eneste avgjørelse selv. nå skal jeg gå å vekke gubben og unger, stikker innom seinar!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå