Gå til innhold

Jeg har brukt el testene feil..... IKM flyttet til 28.11

Anbefalte innlegg

Skrevet

fant ut av det etter at jeg hadde lest på pernille.info

først så har jeg alltid målt med morgen urin

så har jeg alltid tolket to streker som positiv

Heldigvis så har jeg brukt CB sine digitale tester og de tror jeg er nøyaktige når de viser el utslag...

Men fant svaret på hvordan jeg kunne få "positivt" så mange dager...

Så nå vet jeg at el var på etter 14 så da har jeg noen dager igjen enda til IKM.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Vi har IKM samme dag vi da! Men jeg har bare regnet meg ut fra syklus jeg altså. Holdt på med el tester denne perioden jeg også, men skjønte ikke opp ned på dem etterhvert, for ingen ble helt positive, men to streker i mange dager. Så mitt spørsmål til deg er da: Når hadde du da el (var 14 datoen liksom)? Og hva fant du ut i forhold til positivt svar i mange dager?

Skrevet

jeg har hatt tre forskjellige merker som jeg har prøvd. Et billigmerke kjøpt fra tyskland, QP sine og CB sin digitale. Siden jeg synes det er veldig vanskelig å tolke disse svake og sterke og av og til skygge strekene så prøver jeg å holde meg til den digitale.

Da jeg testet positivt flere dager på rad brukte jeg QP sine, og der var streken svak. Jeg tolket dette positivt akkurat som på graviditetestestene- noe som er feil. Så den siste dagen testet jeg meg like godt med alle tre testene og alle slo ut positivt, til og med den billige som aldri før har vært positiv, og denne dagen var alle strekene veldig sterke og sterkere enn kontrollstreken. Slik som pernille.info beskriver at en virkelig positiv test skal være.

Så derfor har jeg nå tatt utgangspunkt i IKM 14 dager etter positiv el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...