gravid med nr2 Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 i barnehagen no når di blir eit år? kva utstyr har dåke til ungane...prinsesso mi skal begynne 2 januar, blir 1 år 18 januar...lure på ka di trenge å sånt...
LisaColli Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 ja snuppa mi blir 1 år 8. januar, hun begynner også i begynnelsen av januar. jeg har spurt om akkurat dette før, og her er linken: http://www.dinbaby.com/forum/thread/10824691
Bellen^2 Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Junior er født 2.januar og vi har allerede begynt så smått (fam.barnehage), men han er der bare et par timer av gangen enda. Vi fikk en oversikt over hva vi trengte å ta med til de er der fulldag, kanskje barnehagen din har det samme? Foreløpig er det jo ikke så mye, men vi har tatt med bleier + våtservietter/Mesoft til skift, ekstra strømpebukse og body, tøfler, drikkekopp og smekke.
selfangerkjerringa Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Minimais begynner i barnehagen 3.desember, fyller året 4.januar. Heldigvis har jeg Lilletrollet på 3 1/2 i barnehagen fra før, så jeg vet litt om hva som trengs av utstyr og greier Men blir jo litt spesielt når minsta er så liten. Lurer f.eks veldig på hva slags sko hun skal få med seg... har jo enda ikke brukt sko i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå