Gå til innhold

Hm, noen andre med samme problem (intimt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føles ut som ting ikke er helt som det skal være der nede. Det følles litt luftig ut. Kanskje en rar beskrivelse. Det er ca 1 mnd siden fødselen. Begynner å få litt panikk. Noen andre med samme erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det få tid på seg..... Bare 1 mnd siden du fødte!! 9 mnd siden her, og ting er ikke helt 100% enda :-S

Skrevet

sjønner hva du mener ja,følte også det rett etter fødselen,syns enda det føles litt "luftig" der nede,men er det så rart etter en fødsel da...?Tror det er slik for de fleste jeg.

Skrevet

Skjønner hva du mener ja! 5 mnd siden fødsel her, og merker det litt enda..kan også kjenne det når jeg f eks er i basseng, føler nesten at jeg "tar inn" vann!;)

Skrevet

6mndr siden fødsel forresten;)

Skrevet

Da er det ikke bare meg da. Godt å høre, da tørker jeg vekk tårene og venter noen mnd til. Tusen takk damer, hva skulle jeg gjort uten dere.

Skrevet

Kjenner meg igjen jeg også. Ting trekker seg sammen, men husk at det er kjempelurt å gjøre knipeøvelder i tillegg!!!

Skrevet

heisann.

mye ordner seg når du får mensen, da strammer det seg masse opp.(ikke helt men, masse) har med hormon å gjøre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...