Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 samboeren min røyker av og til inne, men sitter da i kjøkkenvinduet med vinduet åpent, men d blir jo røyklukt i huset likevel. Det jeg lurer på er om det kan være farlig for babyen når vi skal ha den liggende i en kurv i stua på dagtid? tenker litt på d her me krybbedød....
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 syntes samboeren din burde gå ut å røyke. tenk på lungene til babyn. det blir som passiv røyking og det skal vel ingen barn utsettes for av foreldrene sine.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 okei, her kommer je med min mening da! ikke meningen å være frekk eller noe, men syns ikke du selv at han bare bør gå ut når dere får et spedbar i huset? han sitter jo likevel med vinduet åpent, hvorfor ikke bare gå ut da?
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Her ble det totalt røykeforbud inne en måned før terminen til førstemann. Huset ble vasket ned og siden har det ikke blitt røkt inne.. Alle klarer å gå ut..
Mamma til snart 4 Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 med en gang vi fant ut at jeg var gravid så sluttet vi å røyke inne, har gått ut hele veien, det gjør vi fortsatt. .
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Be han ha seg ut. . . 'er min mening:-) barn og røyk. . . Noe av det som jeg hater MEST på denne jord . . . . Hils han at det er kaldere å sitte i trekken fra vinduet enn å kle på seg ei jakke og gå ut. . . Dessuten,trekken fra vinduet gjør at røyken går INN i rommet. . Ikke ut. .!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 ja er helt enig med dere at han kan gå ut å røyke, MEN han er jo så h...... sta!!!Syns ikke noe om den røyklukta i huset heller.....så vi får se hvem som er mest sta da...hehe
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Hadde han nektet å slutte å røyke inne hadde jeg vurdert å flytte ut. Det kan drepe babyen deres! Han burde bry seg nok til å kunne gå ut..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #9 Skrevet 24. november 2007 Herre gud , det sier ganske mye om samboeren din om han kan finne på å nekte å gå ut. Det er så jævla harry med røyk og barn. Hilsen en som selv har røyka i alle år (og sluttet ved graviditet)
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 24. november 2007 #10 Skrevet 24. november 2007 Hvorfor er nesten alle anonyme her?? Bare lurer:-) Kan vel forstå hi, men ikke resten..
Linnea&Julie Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 Jeg sluttet å røyke da jeg fant ut at jeg var gravid, og samboer har røykt ute siden da og det går kjempefint! Har rigget seg fint til med stol, og varmelampe,hehe:) Og han røyker jo mye mindre siden han må gå ut, så det er jo også veldig positivt
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 24. november 2007 #12 Skrevet 24. november 2007 Jeg sluttet og begynte igjen da jeg sluttet å amme, og så måtte jg slutte nå igjen da jeg ble gravid.hehe Min mann må ut. Så nå har vi kjøpt bord og stoler til han på verandaen som han kan sitte på Det var ikke snakk om noe annet. Jeg krever faktisk at min far ikke skal røyke når vi er på besøk. At han da får gå ut, selv om han røyker der til vanlig. Han gjør det,hehe, det er enten det eller at vi ikke kommer på besøk. Men da vi var i dåp hos min søster så stod alle på kjøkkenet og røykte, sikkert 8 stykker og unger over alt. Jeg likter ikke det i det hele tatt,men måtte bare godta det i de få timene vi var der.hmm
roannima Skrevet 24. november 2007 #13 Skrevet 24. november 2007 Hei:-) jeg er TOTALT imot røyk innendørs der det er barn. Eldstemann min er snart tolv, og jeg har til dagsdato til gode å utsette han for røyk. Husker,i mine foreldres sølvbryllup ga jeg streng beskjed om at dersom NOEN røyka inne,ja da kom ikke jeg på feiring'a . Da hadde de valget, meg og barnebarn eller røykende gjester. . . Jeg har heller aldri dratt på besøk til folk jeg vet det røykes inne hos,dersom de ikk har kunnet respektert at jeg ikke vil ha røyk på mine barn. Kansje jeg er hysterisk. . . .men, det er så sykt unødvendig å røyke inne . . . Når det er barn der. Barna kan jo ikke bestemme. . . . Hils mannen din at dersom han er en voksen mann som vil baby'n sin det beste så har han seg ut!! Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå