Gå til innhold

Hel porsjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har nå fått maisgrøt blandet med mme i en mnd. Får to ganger om dagen. Har begynt og gi litt moset potet i starten av grøtmåltid nr 2.

Det jeg lurer på er om jeg kan gi hel porsjon av ny matsort hvis hun liker det?Eller bør jeg ta det omtrent like forsiktig som da jeg trappet opp maisgrøten?Er så mye jeg har lyst at hun skal få smake på:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok være lurt å trappe opp litt for å se hvordan magen hennes reagerer, men trenger sikkert ikke like sakte opptrapping som med den første grøten. Og hvis hun ikke reagerer kan det jo også trappes opp kjappere.

Skrevet

ja jeg ville ha vært litt forsiktig med det og trappe opp litt og litt.

jeg ga sønnen min havregrøt en hel porsjon siden det virket at han likte det lille smaks prøve han fikk dagen i forveien, han er jo vant med mais grøtt som jeg lager med mme. men herre gud han fikk vondt i magen det samme natt, han grått og grått og vi måtte bære han rundt fra kl 02 til kl 07 vi var i tlf med lege vakten og alt, så viste det seg at han hadde masse luft og fikk diarea. og da var alt i orden igjen. vi var bare kjempe slitten! og nå blander jeg de to grøttene sammen med litt mer havregrøt hver gang. så ta det forsiktig, er mitt råd :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...