Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til gode unnskyldninger jeg kan bruke når jeg er på fester fremover?

Før jul har jeg og noen gamle veninner en del tradisjoner som innebærer alkohol. Og siden jeg har hatt el og ikke vet helt når ikm er og tr ikke har vist seg. Så vil jeg ikke drikke.

Alle venninnene mine venter bare på at jeg skal bli gravid. Jeg har prøvd å si at det er lenge til vi skal prøve osv, men ingen tror meg. Så når jeg ikke drikker nå før jul og på nyttårsaften må jeg ha en gårdig bra unnskyldning. Noen av de skal jeg være sammen med flere ganger i løpet av desember også....

Hjelp. Vil ikke avsløre noe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si du slanker deg og ikke vil drikke i deg dagens kalorier....

Hva jobber du med? Kan du skylde på at du er bakvakt eller ringevakt?

En gang kan du vel skylde på familieselskap dagen etter og at du ikke vil være dårlig....

Skrevet

Takk for tipsene. Men slanking kan jeg ikke bruke. Har alltid vært veldig tynn, på grensen til undervektig.

Har heller ingen jobb jeg kan skylde på.

Familieselskap kan jeg bruke den ene gangen etter som pappa faktisk har bursdag dagen etter.

Skrevet

hva med å kjøpe alkoholfri vin? evt helle den over i en "vanli" vinflaske...

Skrevet

Ja, det var lurt. Skal ha nyttårsaften hjemme. Så ingen kommer til å reagere hvis jeg har en åpna i kjøleskapet. kan jo bare helle den over på en anne flaske.

Skrevet

Hehe, kjekt med noen gode hvite løgner man kan servere..

Likte den med vinflaska, tror det blir en sånn på meg dersom jeg skal på fest (samboeren min får tømme en vin-flaske med skrukork, så kan jeg fylle på m alkoholfri vin) :)

Skrevet

ja, har selv brukt den to ganger;) hehe:p ingen som spør om å få lukta på flaska eller noe når man er på fest liksom, og etterhvert som de andre blir fullere og fullere så merker jo de ikke noe likevel;p

Skrevet

Hei. Tipset er å helle druejuice i vinflaska. Samme farge -og skiller seg heller ikke så voldsomt ut mtp lukt ;-)

Kos deg på nyttårsaften :-)

Klem

Skrevet

si du har blærekatar å går på penicelin..... du er ikke får syk til å bli med men medisinen gjør så du ikke kan drikke... å husk det er litt vanskelig å bli kvitt så du kan leve på den 1,5-2 mnd....

lykke til!

Skrevet

Det som er litt stress for meg er at veldig mange av mine venninner kommer til å tro jeg bløffer hvis jeg begynner å snakke om pencillin... Først og fremst fordi de går og venter på at vi skal begynne å prøve, pluss at de faktisk har sagt det høyt. "Haha, når X kommer trekkende med antibiotikaen, da vet vi at det er no på gang..."

Men jeg har prøvd alkoholfri vin på vinflaske med skrukork og det funka supert.

Det morsomme er at det funka faktisk når vi hadde et vennepar på middag også. Jeg og venninna mi drakk vin, jeg hadde to hvitvinsflasker i kjøleskapet og var veldig påpasselig med å fylle opp for henne fra riktig flaske. Hun trodde bare jeg ville at vinen skulle holde seg kald, og var strålende fornøyd:)

Dersom hun hadde sett at det var to flasker i kjøleskapet, hadde jeg bare sagt at den vinen jeg drakk var en flaske jeg hadde åpnet dagen før, og som var ganske syrlig (altså ikke hennes smak) og at jeg derfor hadde åpnet en annen for henne.

Senere har vi snakket om hvor brisne vi ble alle sammen, ingen merka noenting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...