mammatilTHEODOR:) Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Så koselig! Fra porsgrunn eller skien?
Ebbalille Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Jeg er egentlig fra Skien, men bor i Porsgrunn nå Du da? Hvor gammel er du og din baby? Jeg er 25 år og lille er 7 måneder.
mammatilTHEODOR:) Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 okej:) er opprinnelig fra ålesund, men sambo er fra porsgrunn, så når vi skulle få lillemann flyttet vi hit:) Jeg er 22, og lillegutt er snart 5 mnd:) Er litt interessert i å bli kjent med flere her, kjenner liksom veeeldig få i byen her:/ er du med i barselgruppe av noe slag eller?
Ebbalille Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Jeg er i en barselgruppe ja, vi møtes ca hver tredje uke. Det er veldig koselig å møte andre babyer. Er ikke du i barselgruppe? Hvilken helsestasjon hører du til da?
mammatilTHEODOR:) Skrevet 23. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2007 Joda:) er i barselgruppe jeg også. Vi møtes hver 14. dag. Kjempekos det:) Hører til sentrum.. og du?
Ebbalille Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Hører til sentrum jeg og! Sendte deg en pm jeg:)
Grorüd.. Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Jeg er fra Skien! Bor et lite stykke utenfor nå da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå