Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei om du kan se hva som skjer med meg i de nærmeste mnd?

ang skole, unge,

er født 29.08-84

klem Lene;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt på denne jeg;)

kan du se noe unge på meg snart?

Skrevet

Jeg har følelse av at du er ung. At du vil modnes mer etterhvert. Og at barn er noen år frem i tid. Jeg føler at du ikke helt ser veien du skal gå i livet, men at du vil få svar etterhvert, og finne ut etthvert mer om deg selv. Jeg klarer heller ikke å gi noen konkrete svar. For du vil finne svarene i deg selv etterhhvert, bare gi deg selv litt tid.

Føles dette riktig ut for deg? Det var det jeg fikk opp.

Skrevet

jupp jeg er ung;) er 23 år.. har ei datter på 9 mnd fra før av..

skal tilbake til skolen igjen etter permsijonen.. så lurte på evt når neste unge kommer?

Skrevet

Jeg føler mest at nr.2 venter litt på seg, at du kommer videre med skole. Men jeg har følelse av at du ønsker nr.2. Jeg får ingen følelse av at du har vanskelig å bli gravid. Så jeg tenker at du kjenne etter hva du ønsker. Men min følelse sier som råd at det er lurt å vente litt.

Skrevet

oki;) stemmer det..er veldig ungesyk igjenn! føler at det kanskje er best å vente mn så vil jeg ikke vente så lenge heller for vil ikke ha så stor mellom rom mellom de..

jupp har ikke problem å bli gravide..første forsøk..mn det kan jo ver fordi jg aldri har brukt p-piller og slikt

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt, er litt i samme situasjon selv. Uansett hva du velger så vil det bli bra. Jeg har to tette og vet hvordan det er. Når det gjelder skole er det mye lettere nå når de er blitt større. Hvis avstanden blir 2,5 til 3 er det fremdeles ganske tett og tett nok. Jeg snakker av erfaring og hva jeg har sett hos andre. Med tanke på dine studier hvor du også skal ha litt lese tid, når man kommer hjem er det barn og husarb. Kvelden man kan bruke til lekser så er man trøtt. Kanskje blir det avbrutt nattesøvn. Det er annet å ha permisjon, når man har to tette og skole i tilegg, det er slitsomt. Det kommer helt an på energien din og hva du orker. Jeg ser for meg at hvis du gjør unna en del skole, så vil det sikkert bli lettere. Du har de beste svarene selv. Er du helt sikker på at det studie du tar har du virkelig lyst til?

Skrevet

Uansett hvordan det blir i livet, så kan du styre mye utfra hva du velger. Du har hele livet foran deg, god tid, gjør det du virkelig har lyst til. For meg virker det som du snart er klar for nr.2, og hvis du er det, så vil det være det riktige for deg :-)

Kanskje skolen ikke er så viktig på dette tidspunktet i livet. Jeg håper du finner ut hva du vil, og gjør de valg som føles riktig for deg.

Skrevet

ja det er sant..er slit når man ikke vet helt hva man vil!:)

jeg har heldigvis ikke no lesing med tanke på at jeg går på interiør linje..der er det mest prosjekt arbeiding..jeg holder på å omskulerer meg..er egentligt utdanna som frisør men klarte ikke det yrket så godt.

jeg vet ikke helt om jeg har så veldig lyst å begynne igjnn på skolen..har duttet litt ifra det pga permisjonen..mn har bestemt at jeg skal prøve å gå videre..så får vi bare ta en ting om gangen;) har 1 og halvt år igjenn..mn så er det å finne arbeid også etterpå..vet liksom ikke hva..huff:/

Skrevet

Det du skriver var nok det jeg fikk følelsen av, men ikke alltid lett å få det frem helt konkret. Jeg skjønner situasjonen din, det er vel derfor jeg først fikk frem ta deg tid, og så vil du finne svarene etterhvert. Det mest riktige svaret er det du har selv. Hvis du føler sterkt for barn nr. 2 vil det være riktig for deg. Jeg vet ikke om det blir noe lettere å begynne igjen etter å ha hatt enda en permisjon. Men jeg har følelesen av at skolen er litt halvhjertig. Og det med jobb også. Derfor er jeg litt i tvil om du helt har funne det rette. Men hvis du sier at dette er det du virkelig vil, så er det jeg som tar feil :-)

Skrevet

ja det stemmer det..er litt halv hjertigt ennda fra min side. ang permisjon så kunne jeg hatt mye lengre..gruer meg til å levere henne fra meg..hadde vi hatt råd så ville jeg valgt å gått hjemme iallefall 1 år til..er veldig knyttet til mi datter og det samme er hun..klamrer og koser med meg hele tiden..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...