Bettybu Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Har en venninne som jeg ga gave til før.. Så ga jeg beskjed om at jeg/vi hadde kuttet ut alt annet enn familie/fadderbarn. Så var hun forloveren min, og flyttet i nærheten av her jeg.. Hun fikk da A5 brudebilde. Så er det på`n igjen med gaver.. Bursdagsgaver, utenom "runde tall" , dåpsgave/julegave til poden (de var IKKE i dåpen) , og nå spørte hun poden om hva han ønsket seg til jul..... (2,5 år er han...) To-hjulssykkel sa jeg han måtte si, (dvs noe dyrt...) og håpte at hun kanskje forsto et lite hint...??? De (dvs han) har et barn som "han ikke ville ha", og jeg gir IKKE gaver til det barnet, FORDI de skal ha tilbake gaven når feks klær ikke passer lenger/ han er for stor for leken.. Ifjor ga jeg på trass er sparebøsse, som de kunne spare til han på... Der har det ikke kommet flere kroner på, enn de vi puttet på fordi det skulle skramle!! Må vel gi beskjed om at de gjerne MÅ GI GAVER, men de kan ikke forvente noe fra oss!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå