Gjest Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Se, der kommer det en ku i tunnelen sammen med en liten bikkje. Hva gjør de to her så sent på kvelden? Hvorfor er de sammen tro? Er det en han-ku eller er det en ku-hun(d)? Noen som kan andre morsomme barnesanger med litt "merkelig" tekst? Veslemor har fått dilla på Knudsen og Ludvigsen, men mammaen begynner å gå lei;)
FrøkenSprøken Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Dette er favoritten til vår lille sukkerklump også! En flott sang! Andre sanger han liker er postmann Pat, bæ bæ lille lam, på månen bor en liten mann, grevling i taket, med krøllet hale... Han er ogå glad i ei regle som heter gå i skogen. (man sitter på gulvet med beina foran seg og knea hevet og sier:) Gå i skogen, gå i skogen (trampe rytmen med beina) Høgg ved, høgg ved ("høgg" med den ene foen oppå den andre) Frys på fotan, frys på fotan (gni beina mot hverandre) Skyndt sæ å spreng heimatt ("løp" med beina)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Hun liker den om telefonen som piper også og "jeg synger fistel, mens ludviksen er negerbass" Morsomme morsomme sanger! Takk for svar:)
Sanchin Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Knudsen og Ludvigsen ruler da ;-) Sjekk ut Strømpevise eller Prærievise hvis du orker litt mer av samme band ellers så er vel Åkken Bom litt i samme gate? "Og han spiller på en øse, en øse, en øse ..., og han heter Åkken Bom"..osv Eller hva med Haba Haba? :-)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Haba haba er bra! Den laster jeg herved ned:) Nesten i slekt med jubajuba:p
grå :) Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 makalösa mekaniken '(evighetsmaskin) - michael b tretow. han har en annen også som er kjent, men kommer ikke på den. ellers elsker moa barneversene til andre bjerke hun da *særingen*
Gjest Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Jeg også ELSKER Morovers, pleide å lese det som nattaeventyr for Embla, også koset vi oss med "Så kom et lass med" som sang på dagtid:) makaløsa mekaniken er notert, skal lete litt jeg for å se om jeg finner den andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå