Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Og hvor i landet holder dere til??? Jeg er i Vestfold...-Sandefjord
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Pengene kommer ikke før mandag.... jeg bor i troms fylke
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Ser på Skravlesiden at det er mange som har fått dem i dag skjønner du...
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Jeg har ikke fått dem.. Sandefjord her også!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Jeg fikk beskjed om at de skulle komme på mandag. Står på siden til nav at utbetaling er 26 også, å det er jo på mandag. sjekket konto idag og har ikke fått noe.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Jeg har vært sykmeldt siden 1. august og fikk første utbetaling forrige uke. Jeg ventet en god stund før jeg ringte NAV og da jeg ringte ventet de på skatte og inntektsopplysninger fra arbeidsgiver. Snakket med sjefen og han ga beskjed videre til regnskapsføreren. Gikk enda en måned og jeg kontaktet NAV igjen som fremdeles ikke hadde mottatt opplysningene. Da tok jeg kontakt med regnskapsføreren selv og han skulle fikse det med en gang. Nå hadde jeg litt penger på lur fra i sommer så det gjorde ikke meg noe å gå uten, men det minket kraftig før jeg endelig fikk pengene. Ring NAV og hør hvorfor du ikke har fått sykepenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå