Not fat, just fluffy! Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Sønnen min, 20 mdr, kastet opp tirsdag, etterpå har bæsjen hans vært helt lys og litt flytende, lukter nesten litt oppkast av den, er dette normalt? Er det noe jeg burde gå til legen med? Begynner å bli noen dager nå, han har jo vært dårlig i magen før, men da har det aldrig vært sån, derfor må jeg spørre.. Ellers er han i fin form, spiser og drikker..
ToPrinsesser<3 Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Datteren min på 3 har akkurat samme "problemet" og jeg har tenkt at det kom av ongangssyken forrige helg, men nå leste jeg litt på nettet og fant dette: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=331559
Not fat, just fluffy! Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Huff, det hørtes jo ikke bra ut i det hele tatt! Har time hos legen til onsdag. Han er jo i helt fin form sånn ellers... Har dere vært i kontakt med lege?
ToPrinsesser<3 Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Nei, men jeg tenkte jeg skulle stikke innom legen manadg. Hun har sovnet hver ettermiddag etter barnehagen og spiser litt mindre enn normalt, jeg har tenkt det var ettervirkninger, men så jeg så plutselig en del symptomer på den linken... MEN, det kan jo være helt ufarlig, likevel synes jeg det er best å oppsøke lege en gang for mye...
Not fat, just fluffy! Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 Ja, sant d. Jeg må sikkert vente til den timen på onsdag, kan du ikke si fra hvordan det gikk hos legen da på mandag? Håper ungene våres blir bra i løpet av helgen jeg:) Kjøpte sån biolamelk til sønnen min idag, med sånne LGG tarmbakterier som skal være bra, den var i hvertfall gooooood, ropte etter mere! Ha en fin helg:)
ToPrinsesser<3 Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Kjøpte blåbærbiola, hun synes det er supergodt :-) God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå