Gå til innhold

omgangssyke? Lysegul bæsj.. Ekle detaljer.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min, 20 mdr, kastet opp tirsdag, etterpå har bæsjen hans vært helt lys og litt flytende, lukter nesten litt oppkast av den, er dette normalt? Er det noe jeg burde gå til legen med? Begynner å bli noen dager nå, han har jo vært dårlig i magen før, men da har det aldrig vært sån, derfor må jeg spørre.. Ellers er han i fin form, spiser og drikker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det hørtes jo ikke bra ut i det hele tatt! Har time hos legen til onsdag. Han er jo i helt fin form sånn ellers... Har dere vært i kontakt med lege?

Skrevet

Nei, men jeg tenkte jeg skulle stikke innom legen manadg. Hun har sovnet hver ettermiddag etter barnehagen og spiser litt mindre enn normalt, jeg har tenkt det var ettervirkninger, men så jeg så plutselig en del symptomer på den linken... MEN, det kan jo være helt ufarlig, likevel synes jeg det er best å oppsøke lege en gang for mye...

Skrevet

Ja, sant d. Jeg må sikkert vente til den timen på onsdag, kan du ikke si fra hvordan det gikk hos legen da på mandag?

Håper ungene våres blir bra i løpet av helgen jeg:) Kjøpte sån biolamelk til sønnen min idag, med sånne LGG tarmbakterier som skal være bra, den var i hvertfall gooooood, ropte etter mere!

Ha en fin helg:)

Skrevet

Kjøpte blåbærbiola, hun synes det er supergodt :-)

God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...