*Lissi* Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Om jeg og sambo får flere barn sammen? Har ikke helt bestemt oss.....elller rettere sagt han. Vi har en gutt sammen, og jeg har to jenter fra før. Eventuelt når og kjønn? Jeg 17.02 .77 sambo 25.01.69 Tusen takk!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Jeg lurer på om han snart begynner å føle seg litt for gammel til å bli far igjen. Jeg tror det skulle gå fint at dere fikk et barn til sammen. Da tror jeg i løpet av et år at han vil bestemme seg. Jeg tror han vil gå med på det etter en stund. Så innen to år tror jeg dere har fått et barn til om dere ønsker det. Når eksakt klarer jeg ikke helt å se. Men jeg føler at du ønsker egentlig et barn til. Han henger litt mer etter pga "arbeid" som barn fører med seg. Hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg føler mest at det blir en gutt til. Og jeg tror han vil gå med på det etterhvert.
*Lissi* Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Ja, han synes det er et stort ansvar, og det skjønner jeg jo. Føler likevel han er litt på gli. Skal holde deg oppdatert!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Det høres bra ut. Jeg føler meg veldig sikker på at han vil gå for en til etterhvert. Bare han får litt tid til å venne seg til tanken :-) Spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå