skogsmusa Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Har en søster som har prøvd øreskylling hjemme da hun har hatt en del voks i ørene. Men nå har hun smerter som kommer og går etter denne behandlingen. Noen som har vært borti dette??
overkill Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hadde smerter den gangen ei venninne gjorde det på meg. Etter det har eg alltid gått til legen. Det er vel ein grunn for at det er ein lege som skal utføre det. Nokre plassar gjer ein sjukepleiar det, men då skal ein først undersøkast av lege.
skogsmusa Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Ok, men bør hun komme seg til legen tror du? Jeg tenker på at hun kanskje har kommet borti noen som kanskje kan ha tatt skade..
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Legen ba nå meg gå på apoteket å kjøpe meg skylleutstyr pga mye ørevoks, ingen problem å skylle selv ! Det skal nok litt til for å gjøre skade, så lenge ballongen ikke puttes for langt inn, men det skal jo noe til..
overkill Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Hos meg gjekk smertene over, men var likevel til lege for å få skylt ordenteleg. Trommehinnene er skjøre så ville absolutt oppsøkt lege ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå