Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Har fått forferdelig vondt i ryggen i det siste. Det kommer og varer 10-40 sekunder og forsvinner så igjen. Kan komme igjen etter 5 min eller 1 time. Kan en ha ryggsmerter ved kynnere?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 ja ved rier så kan det godt sitte i ryggen ja.kan være masrier. skal se det er noe på gang når er termin?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Jeg er bare i uke 34 nå, har termin rett over nyttår og hadde tenkt å vente til da. Ønsker ikke desemberbarn da jeg er det selv.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 oi d var jo litt tidlig da.men du får følge med tiden,håper det ikke blir jevnlig rier,da må du ringe føden,så får du sikker komme inn slik at de muluigens stopper riene.men ring før det blir 5 min mellom.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 var jo ikke så mye:) lykke til!!
Mamma til snart 4 Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 kynnere varer pluss minus 30 sek, men de går over når du leer på deg, rieser deg eller noe, det gjør ikke rier. . maserier/modningsrier er fra 0-3 cm og varer en vertfall 30 sek sier de, men kan være at det varierer da. . du får kjenne litt etter, men siden du har noen uker igjen så er det sikkert kynnere;)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 ja jeg har ihvertfall det...noen dager er så ille at jeg må krumme ryggen å puste.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Hvis du har mulighet, kan du ringe føden og så tar de deg sikkert inn til en sjekk. Hadde selv premature rier igår (ifølge legen på sykehuset). Hadde da kynnere med 3.5 min mellomrom da jeg var på sykehuset til sjekk,men ingen modning av livmorhalsen heldigvis. Mye mindre kynnere i dag, men prøver å ta det litt rolig. Mine var ikke smertefulle, noe dine er ... Er forresten i uke 33. Hvis man er over uke 34 stopper de ikke fødselen hvis den starter..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Jeg hadde også vondt fra mage til rygg i natt, samtidig kjentes magen stram ut og det verket nesten som vonde menssmerter. Har vært inne på noen nettdoktor-sider og lignende idag for å finne noe informasjon. De aller fleste (med unntak av en) har uttalt at kynnere skal være smertefrie... Jeg har også noen uker igjen å gå, til over midten av januar. Jeg burde være erfaren på dette området, men har ikke kjent lignende i mine to tidligere svangerskap som forløp normalt omtrent til termindato.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 24. november 2007 #11 Skrevet 24. november 2007 jeg hadde mensensmerter nederst i magen ,det var masrier. ved kynnere så strammer magen seg,å løser seg opp igjen etter ei kort stund.
løve81 Skrevet 24. november 2007 #12 Skrevet 24. november 2007 hvorvidt de stopper fødsel i uke 34 kan varierer med hvilket sykehus du føder ved. Jeg ligger på føden i håp om å ikke føde ennå (er i uke 34) og her vil det bli forsøkt stoppet. Dette sykehyset har ikke barnelege/barneavd. så om noe skjer før uke 35 har jeg ikke lov å føde her, men må sendes videre
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #13 Skrevet 24. november 2007 Ryggsmertene kommer kun på dagen. Har ikke hatt noe på nettene enda. Jeg drøyer nok over helgen uansett før jeg ringer sykehuset. Takk for alle svar.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #14 Skrevet 24. november 2007 I hvilken uke var du når du hadde maserier? Lenge før fødsel, eller? Kan man ha maserier i mange uker før fødsel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå