Gjest Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Nå MÅ du skaffe deg Singstar;) High Scool Musical og 2 ern er nå kommet som Singstar;) Hehe...
M@mm@ til mine barn Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hehe, og jeg som synger som en prest !
Gjest Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 OG danser!!! Blir jævla bra, to gravide kjerringer som synger som en katt i drukningsfare:p Haha. Synes jeg ser naboenes forskrekkede blikk ut vinduet før de ringer snuten og melder om mishandling;)
M@mm@ til mine barn Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Hehe, du har humor du ....trenger det nå... i tillegg til biffen som ligger på benken og venter på å bli stekt nå. Sammen med bearniesausen og den bakte poteten og kryddersmøret. Og så rope brokkoli, blomkål, rødløk og vanlig løk på å bli skjært opp og frest i stekepannen. Deilig ?
Gjest Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Jeg har mesket meg på DiBtreff på hotell i dag jeg! Servitøren kom og sa at de hadde smørbrød og noe skvip:( Men så spurte vi pent om juletallerken og fikk vite at de har jo buffet! Med kald mat, varm julemat OG dessert! Gjett hva vi valgte liksom, tørre smørbrød?! Trukke det:p Den derre løken og slikt, lurer nesten på hvorfor vi ikke får kjøpt det fergid oppskåret også?! Alt annet kan man jo få halvferdig;) Hehe...
M@mm@ til mine barn Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 HA ! Jaja, var på julebord i helgen....hehe, og på søndag blir jeg 38.. Hæ ? 38 ???? JA ! Jaja, da skal jeg trøste meg med pinnekjøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå