Charlotte med spire Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Flere som skal prøve så det holder i helgen? Har el på mandag og håper det klaffer denne perioden.
Happy-Mama:) Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hadde enten el den helgen som var, eller så har jeg det denne helgen, så her blir det kosing på høyt nivå hehe:p lykke til=) vi er i 3pp
Charlotte med spire Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Tusen takk:)Dere og. Håper det klaffer da. Det må være verdens beste julegave:)
Happy-Mama:) Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Ja, håper det klaffer denne gangen=) -men prøver å holde beina på jorda... Vi får kose oss i helgen begge to (alle sammen) =) og håpe på det beste:)
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 jeg har ikm i helga nå tror jeg.... men er skikkelig deppa for tida... (sikkert pms) tror ikke det har klaffa... tok en test i dag, og den var negativ... så i kveld depper jeg med tv og godteri...
Happy-Mama:) Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 ikke alltid testene gir utslag så tidlig vet du;) mange opplever at testene ikke viser positivt før de er i uke 7-8. så ikke gi helt opp enda;)
Babyønske �� Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Her skal det prøves ja. Jeg har også eggløsning på mandag.
Happy-Mama:) Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 virker som om alle her har planlagt å ha sex i helgen fordi de har el på mandag... håper jeg ikke er for sent ute da, siden jeg har el imorgen eller søndag... (evt hadde el forrige helg). Har jo uansett hatt litt sex denne uken og da... Håper det holder denne gangen!! Men har blitt enige nå om å kun ha sex når vi har lyst, ikke for å fylle på med svømmere... Men er jo litt vanskelig å unngå! Og med en gang vi har hatt sex, så tenker jeg jo helt automatisk; "skal tro om det gikk denne gangen..." Jeg klarer ikke å la vær å tenke på det jeg, selv om alle sier at det er da det skjer... Hvordan unngår man å tenke på noe så stort??
Charlotte med spire Skrevet 24. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2007 Jeg skal dra å handle julegaver i dag. Legge vekk tankene mine. Syntes jeg har vært veldig flink til å ikke tenke på det i det hele tatt. Har hatt full jobbe uke og har glemt alt. Hehe Det er sant det er vanskelig å ikke tenke på det. I starten tenkte jeg på det ca hele tiden, mens nå har jeg lagt det litt på hyllen. Håper jo selfølgelig det skal klaffe denne gangen så har jeg en fin julegave å gi til min kjære. Men tro meg det skal bli kos i helgen. Vi får finne på masse å snakke om i disse ukene frem til vi har IKM.Så får vi håper vi klarer legge tankene rundt det litt vekk og kanskje får vi to blå alle sammen:)
Charlotte med spire Skrevet 24. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2007 Man kan heldigvis teste positivt selv etter 14 dager etter IKM. håper det har klaffet for deg. Hvis ikke får du bruke tiden frem til neste IKM og kose deg masse å handle julegaver feks. Det er jo så koselig pyntet alle steder nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå