Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Passe ikke på dette forum.... Men her kan eg ver anonym.... Ka gjør eg når mannen miste lysten på sex??? Me har slitt me dette i over 1år!!! Begge har veldig lyst på barn.. Men når han aldri har lyst på sex - blir det jo litt vanskelig!! han har selv foreslått rådgivning - healing - osv har dere noen råd??
Ikkelektuell Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hva skjedde med tingene han foreslo?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Føle sjør at rådgivning er litt for voldsomt... Healing . har tenk å gi det i julegave til hn...;-)
Ikkelektuell Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Dere har slitt med dette i over et år, og du synes rådgivning er for voldsomt? Vel, da har jeg ingen råd til deg, dessverre, annet enn at du kanskje bør svelge stoltheten din? Det er jo mannen din som "sitter på" kilden til problemet, og da stiller han vel sterkt med tanke på å avgjøre hva som skal til for å bøte på det.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Takk for svar!!! Bør nok kanskje svelge stoltheten!! E godt å høre hva andre sier!! Jo... Må nok kanskje oppsøke hjelp!! Sette pris på ærlig svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå