lenej :o) Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 heta det nessa-ladder? anyway.. har et par splitter nye par stående, som er kjøpt til mini som er for små, og er ikke kjøpt her, så vet ikke hvor lang tid jeg kan vente med å gå å bytte dem i større str.. så tenkte jeg kunne selge dem. kansje.noen som har kjøpt sko brukt? er det noe - verdt å legge ut på finn?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Nesna lobber Har selv de samme i str 22 Og de er så fine
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Hvordan er de i str? Hadde lyst å kjøpe til jenta mi mens vi enda var nordpå, men de hadde bare så store str. Hva hadde du tenkt å ta for dem?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Ville forresten prøvd å lagt de ut på finn. Koster jo tross alt litt å da Sikkert noen som har lyst på nesten nye vettu
lenej :o) Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 dem er helt nye, de er aldri brukt, for mini har aldri passet dem. syns dem er små i str, eg.. trur det er plass til en 13 cm stor fot inni der...,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå