Gå til innhold

Er det virkelig sant?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet svakt positivt idag morges.........med Quick response......5 dager over IKM og med negativ test både på mandag og i går!!!!! Streken var veldig svak først, men ble tydeligere og tydeligere etter noen minutter! Jeg er helt skjelven fremdeles og vi tør ikke helt slippe jubelen løs, men håper så inderlig at dette skal gå bra! Vi har en datter på 3 1/2 og har prøvd på nr to i over 3 år. Har spontanabortert en gang for 2 år siden. Da var jeg 6 uker på vei. Jeg har gått på Pergo siden i sommer-----tok siste kuren denne mnd og den var dobbel! Var forberedt på å begynne prøverørprosessen etter jul, men hvis dette virkelig er sant og det går bra, slipper vi det!!

Et bittelite JIPPI fra meg og de beste ønsker til alle dere andre prøvere!!!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!! :D

Skrevet

kjempe masse gratulerer :)

 

dette er fortjent altså :) er så glad for alle som slipper prøverør, blir så glad på deres vegne :)

lykke til med svangerskapet og denne gangen sitter spiren i 9 mnd :)

Skrevet

Tusen takk dere! Så snille dere er! Ønsker dere masse lykke til videre også og ønsker om en meget fruktbar førjulstid:)

Skrevet

Å så utrolig moro. gratulerer! håper alt går bra med deg og den lille spiren :) hadde du noen symptomer?

klem :)

Skrevet

Tusen takk!!!!! :):):) Nei absolutt ingen symptomer på graviditet (og jeg har lett etter symptomer nærmest desperat!!!) , men igjen slettes ingen symptomer på at mensen var på vei heller----og det pleier jeg å kjenne godt! Og så har jeg ikke hatt pms og det er svært uvanlig for meg, hehe!

 

Stor klem fra meg:)

Skrevet

Saa fantastisk! Gratulerer saaaaaaaa mye! 3 aar er ufattelig lenge, det maa vaere rart aa starte proeving rett etter foerstemann og saa tar det saa lang tid. Forstaar godt at du skjelver, lykke til videre.....

 

Ordentlig gladmelding naar du som har proevd virkelig lenge faar det til. Det setter mine stusselige 12 mnd i perspektiv...det er helt sikkert.

 

Kos deg masse!

Skrevet

Tusen hjertelig takk Femina.....var veldig nær på å gi opp! Jeg bare krysser alt jeg har for at dette skal gå bra. Ja, 3 år er lenge.......det tok kun 3 mndr med første gulljenten vår, så det har vært helt vanvittig tungt å vente på denne positive testen etter henne!!!!!!! Men hvis dette klaffer var det så ABSOLUTT verdt det..........er så lykkelig inni meg at der ikke finnes ord!

Stor klem fra meg og mange positive tanker til alle dere prøvere!!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...