Gå til innhold

Kosebamse til baby...

mammaen til Lukasgolle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe en kosebamse fra Lukas til babyen i magen,som han skal få ha med å gi når babyen er født..

Jeg har funnet to jeg liker veldi godt, den ene er en hvit kanin på ringo,denne var litt stor å "slapp",men kjempe myk.

Også har jeg sett sånne små søte bamser som man kan kjøpe t-skjorter med tekst på til...

Så lurer jeg på,dere som har barn som har kosebamse som de er veldi glade i..er bamsen liten eller stor? å hvor gammelt var barnet når de fikk denne bamsen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge mine har fått en teletubbie i 1. årsgave, ganske store, de elsket den fra første stund og har siden ligget i senga sammen med dem. Eller dvs. storesnupp sine er ødelagt, hun spøy på den ene og tissa på den andre, hoho...men hun er stor nå da uansett. De bamsene de fikk da de var baby bryr de seg ikke noe om. ;o)

Skrevet

Niesa mi fikk en liten kanin, kjøpt på h&m, når hun ble født... Ellers fikk snuppa vår en rosa kanin, ca 20-25cm lang, da hun var 3mnd. Og denne kaninen må være med når hun skal sove...

Skrevet

Eldste min fikk en kanin med spilledåse som baby. Denne elsket hun over alt og har den faktisk enda utrolig nok. Det er alikevel stort sett bare med 1 unge man gjør denne feilen......

Husk at skal du kjøpe en bamse som en baby skal bruke skal alt av detaljer være sydd/brodert, ingen nese/øyne som er limt eller sydd på. Veldig få bamser er godkjent fra nyfødt.

Skrevet

Min gutt har en halvstor myk kanin med lange ører som han sover med hver natt og er utrolig glad i. Fikk interesse for bamser o.l når han var 1 år ca. gjerne litt store:)

Skrevet

Hmmm snupp har flere bamser, men favoritten er en liten blå mus med herlig "pels". Det er ikke snakk om å legge seg uten, for den er så god å ha inntil kinnet. Han kan ligge i senga lys våken, legger vi bamsen i armene hans er han borte på null komma niks. Ellers har han en Ole Brumm-bamse som er minst like stor som han selv, men den er artigst å leke med ...

Snupp er forresten 4 mnd.

Skrevet

Jeg synes det er så koselig jeg men barn som har kosebamser de er så glad i..jeg hadde selv en favoritt,men denne fikk ikkje jeg før jeg var 3-4 år,men den var med overalt fra da av...

Den kaninen jeg har sett er fra teddykompaniet,og alle bamsene der er vist testet og godkjente for gjeldende krav for norge og europa... Det inneberte at øyne og nese av plast var drafaste. Sømmene er testet.

Da kan jeg vel gi den til en baby,tror du ikke det da??

Skrevet

Kaloo koseklut med bamsefjes, finnes ikke mykere ;-)

Skrevet

Småen har et lite lam han fikk da han var nyfødt. Det er ikke bitteliten, men heller ikke stort. :)

Han begynte vel å "kose" med den da han var rundt 3mnd. Det ble kosebamse da vi begynte å legge han i egen seng på kvelden. Han er nå 13mnd og avhengig av bamsen. Legger den over ansiktet når han skal sove. Vi vet han er trøtt når han finner fram bamsen og koser med den. :)

Vi måtte kjøpe en ekstra for å ha i bakhånd i tilfelle den skulle bli borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...