Gjest Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Fant noen kuler i puppene mine her om dagen! Har ikke hatt det sånn før... Ringte fastlegen, men der er det jo så lang tid for å komme til, så jeg best time selv på Røntgeninstituttet! Skal inn på onsdag alt! Greit å få vite, selv om jeg føler meg litt hypokonder...Er jo aldri syk liksom! Noen som har erfaringer? Har hørt at det er veldig vondt?
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Jeg skal selv inn til det på fredag, kan jo si min historie: - fant kul i slutten av sv. skap.(hadde også en periode når jeg ammet SIlje,noen år tidligere.) - Når jeg hadde fått Elias, sjekket legen og sa at hun ikke trodde det var noe, men skulle komme igjen hvis jeg tenkte mye på det, dro tlbake etter ett par mnd, fikk time til ul, hun fant heller ikke noe..fikk beskjed om å komme igjen hvis den enda var der etter ammeslutt. - Sluttet å amme for ett par mnd siden, trodde kulen var borte,men fant den igjen for ett par dager siden, var hos legen for ett par dager siden,hun kjente den, fikk time til ul og mammografi neste fredag. Legen mener fremdeles at det ikke er noe farlig,men jeg tenker mye på det. Fikk beskjed om at det vil ta tre uker før jeg får svar på mammografien,men får svar på ul med engang. Hvis de finner noe på mammografien, så skal det tas en prøve av kulen. Huff føler alle rundt meg får kreft for tiden, og vil være på den sikre siden, føler meg som en hypokonder jeg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå