akerselva Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Hei alle sammen.Koslig side. Jeg er en jente på 31 fra Oslo øst med en herlig gutt på snart 13 mnd. Går fremdeles hjemme forlenget perm fra jobb. Flytter til Nordberg v Tåsen over nyåret. Vært hyggelig å¨bli kjent med noen andre mødre i området..Hvorfor ikke ...skip o hoy. God helg alle sammen..trulte mor
Millapril Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Velkommen hit! Her er vi en fin gjeng med koselige jenter. De fleste fra Oslo og omegn. Heldige deg som har forlenget permisjon! Tiden går jo så altfor fort! Lykke til med flytting!
Bellen^2 Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Hei hei:) Og velkommen inn til 30+ siden! Håper du vil trives her sammen med oss:) Lykke til med flyttingen! Vi har vært på husjakt i lengre tid nå, bor i en toroms og det er en smule trangt med en ivrig gutt på snart 11 mnd:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Hei på deg og velkommen hit :-) Jeg har ei jente på 9 ½ mnd og vi bor i Oslo. Høres digg ut med forlenget permisjon, skulle ønske jeg ikke snart skulle ut i jobb selv. Gikk litt fort dette her!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Hei og velkommen inn hit til gjengen. Jeg har ei jente på snart ni måneder. Bare to måneder igjen av permisjonen så er det ut i jobb igjen. Både gruer og gleder meg. Bor ved Ikea på Slependen.
Två små trollungar Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Velkommen hit! Jeg har ei jente på 10,5 måneder. I januar ska vi begynne i jobb og barnehage, gruer meg litt til det. Det hadde ikke vært så dumt med litt lenger permisjon, nei! Tiden har gått utrolig fort! Bor forresten i Asker.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Hei og velkommen inn hit til oss :-) Jeg er 32 år og bor på Grorud. Har ei lita jente som er nå 8mnd gammel :-) Høres utrolig deilig ut med forlenget permisjon!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå