Gå til innhold

Hva mener dere er grei pris??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sony ericsson z610i som jeg skal selge.

Har sjekket litt runt og funnet ut att andre selger dem for mellom 1300 og 2000.

Da tenkte jeg at jeg kunne ta 1300 for den.

Men så var det noen som mente det var allt for dyrt..Er det virkelig så ille?

 

Den er bare 4 - 5 mnd gammel, og åpen for alle operatører.

 

Hva synes dere jeg burde ta for den? Er 1300 allt for mye eller helt greit?

Ble plutselig litt usikker her.

 

 

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det skal være problem.

 

Kjøpte nettopp en slik rosa brukt til min mor til 1500, men den var operatørlåst.

 

 

Skrevet

Jeg vet ikke, men det er jo bare å prøve, og evt. senke prisen om den ikke blir solgt. Det er jo markedet som bestemmer verdien av den, ikke synsere.

Skrevet

Ok. Da er det kanske greit likevel da. =)

Skrevet

Jeg solgte min for 1100,samma fon..brukt ca like lenge...

Skrevet

Ok.

 

Takk for svar allesammen.

 

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...