Babyfacepsycho Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Har en sony ericsson z610i som jeg skal selge. Har sjekket litt runt og funnet ut att andre selger dem for mellom 1300 og 2000. Da tenkte jeg at jeg kunne ta 1300 for den. Men så var det noen som mente det var allt for dyrt..Er det virkelig så ille? Den er bare 4 - 5 mnd gammel, og åpen for alle operatører. Hva synes dere jeg burde ta for den? Er 1300 allt for mye eller helt greit? Ble plutselig litt usikker her. =)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Tror ikke det skal være problem. Kjøpte nettopp en slik rosa brukt til min mor til 1500, men den var operatørlåst.
Mrs. Bouquet Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Jeg vet ikke, men det er jo bare å prøve, og evt. senke prisen om den ikke blir solgt. Det er jo markedet som bestemmer verdien av den, ikke synsere.
Babyfacepsycho Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 Ok. Da er det kanske greit likevel da. =)
Tomine is my star Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Jeg solgte min for 1100,samma fon..brukt ca like lenge...
Babyfacepsycho Skrevet 24. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2007 Ok. Takk for svar allesammen. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå