Pixie Power Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 skjønner ikke, jeg. hva er det jeg ikke ser??
Mrs. Bouquet Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Utseendemessig bra? Svett og varm? Nei, utseende hans er hverken fra eller til, en helt normal mann, men han er flink til å synge.
LizzyG Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Mulig er er blind men jeg skjønner ikke at vi ser på samme mann jeg. Synes han er litt småekkel jeg.
Kosel Skrevet 23. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2007 det er "pakken", han virker utrolig sympatisk og sjarmerandes - det sammen med et normalt pent utseende og litt glimt i øyet er lik gull;)
Sentralstøvsugeren Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Veldig fin!!! Og ifølge Facebook er han nysingel!
Kosel Skrevet 23. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. november 2007 oooo;) kanskje han vil ha en pakkeløsning;) mohaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå