Gjest Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 her sitter dere anonyme å skriver buhu, stakkars lille maria lykkelig eller ulykkelig eller hva hun nå er. at folk her inne mobbet henne å bla bla bla. men hva pokker sitter dere å gjør nå da?slenger dritt å påstår at dere "vet" ditten og datten om sug lut. slenger jo bare dritt å hetser henne! jeg kjenner ingen av dem, men sitter heller ikke å snakker dritt om dem! skjerp dere!!!
Gjest -<<- Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Tsk, keiserinne av kranglesiden-beskrivelsen til annie er vel snarere en kompliment. I hvert fall med et såpass obsessivt forhold til dib som innleggene antyder.
innMariSterk Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Aaarrgghhh, pila! Jeg får helt hetta når jeg ser folk skriver "en kompliment", resten skal jeg ikke engang begynne å kommentere (wikipedia kan kanskje hjelpe deg??) Såh.....n å må det føles bedre for nå er det ikke bare sug lut som blir hetset hehe Jeg digger sug lut! Hun er smart, kvikk og morsom. En fantastisk rioni og sarkasme på høyt nivå :-) Jeg tror ikke hun tar alle disse innleggene så tungt jeg. Annie har jo alltid vært litt skrudd, stakkars....
Gjest -<<- Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Det heter en kompliment, med heter i kursiv og hele pakka. Selvsagt tar luten innleggene tungt. Høh.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Kompliment er et hannkjønns-ord: En kompliment.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 nei virker ikke som personen som gidder å bry seg om piss:)
Gjest Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Piss har en viss underholdningsverdi, det er alt
julesklia Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Synes du er heldig jeg, ikke mange får slik oppmerksomhet på en fredag ;p Your day of fame!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Nå venter jeg bare på alle hemmeligvenn-gavene jeg burde få...
julesklia Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Det er klart. De er lovt og burde være på vei.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 Ellers blir det moderatordeng. Nå må jeg vaske opp og pakke flere adventskalendergaver. Etter omfanget på oppvaska kan jeg trygt si at alle innlegg den neste halvtimen må være av en av mine andre personligheter. Forjævlig at jeg ikke kan fordele arbeidsoppgavene litt omvendt.
julesklia Skrevet 23. november 2007 #12 Skrevet 23. november 2007 Oppvask du liksom. Det er det man sier når nissen skal komme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå