Gå til innhold

hva faen er det her for noe dritt mot sug lut da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

her sitter dere anonyme å skriver buhu, stakkars lille maria lykkelig eller ulykkelig eller hva hun nå er. at folk her inne mobbet henne å bla bla bla. men hva pokker sitter dere å gjør nå da?slenger dritt å påstår at dere "vet" ditten og datten om sug lut. slenger jo bare dritt å hetser henne! jeg kjenner ingen av dem, men sitter heller ikke å snakker dritt om dem! skjerp dere!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tsk, keiserinne av kranglesiden-beskrivelsen til annie er vel snarere en kompliment. I hvert fall med et såpass obsessivt forhold til dib som innleggene antyder.

Skrevet

Aaarrgghhh, pila! Jeg får helt hetta når jeg ser folk skriver "en kompliment", resten skal jeg ikke engang begynne å kommentere (wikipedia kan kanskje hjelpe deg??) Såh.....n å må det føles bedre for nå er det ikke bare sug lut som blir hetset hehe

Jeg digger sug lut! Hun er smart, kvikk og morsom. En fantastisk rioni og sarkasme på høyt nivå :-) Jeg tror ikke hun tar alle disse innleggene så tungt jeg. Annie har jo alltid vært litt skrudd, stakkars....

Skrevet

Det heter en kompliment, med heter i kursiv og hele pakka.

Selvsagt tar luten innleggene tungt. Høh.

Skrevet

Kompliment er et hannkjønns-ord: En kompliment.

Skrevet

nei virker ikke som personen som gidder å bry seg om piss:)

Skrevet

Synes du er heldig jeg, ikke mange får slik oppmerksomhet på en fredag ;p Your day of fame!

Skrevet

Nå venter jeg bare på alle hemmeligvenn-gavene jeg burde få...

Skrevet

Ellers blir det moderatordeng.

Nå må jeg vaske opp og pakke flere adventskalendergaver. Etter omfanget på oppvaska kan jeg trygt si at alle innlegg den neste halvtimen må være av en av mine andre personligheter. Forjævlig at jeg ikke kan fordele arbeidsoppgavene litt omvendt.

Skrevet

Oppvask du liksom. Det er det man sier når nissen skal komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...