Gå til innhold

noen som gidder å s om de kan svare her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har planlagt ks 3 des. jeg har allerede vert og stoppet rier, og var på kontroll i dag. Da fant de ut at jeg har 3cm opning,.

lurer på om jeg kjenner det visst opningen blir større, får jeg rier da lissom?

hvor langt må det gå før de framskynder operasjonen.. håper på noen svar..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg hadde 3 cm åpning insisterte de på at fødselen alt var i gang selv om jeg ikke hadde rier... De burde vel ha framskyndet det allerede i så fall. Da de ingenting altså?

Skrevet

på søndag kom jeg inn på sykehuset med rier, men jeg hadde ingen opning så de stoppa bare riene og sendte meg igjen..

og på kontrollen nå så sa de at så lenge jeg ikke hadde rier så kunne jeg bare vente til jeg eventuellt fikk det..så kunne jeg komme inn så ble babyen forløst.. men har jo lite lyst på ett hastesnitt lissom..

Skrevet

Hei!

Jeg kan ikke så mye om dette, men jeg personlig synes det er rart at du ikke har fått fremskyndet ks ditt!! Ville tro du kommer til å kjenne om det blir mer åpning uten at jeg skal si det for sikkert (har ikke født vaginalt selv før) i og med at man får epudiral når man har 4-5 cm åpning.

Har de ikke sagt noe om å fremskynde ks ditt? Er jo kjedelig om de plutselig sier at nå er har du for stor åpning så du må prøve å føde vaginalt!!! Eller at det blir ks i narkose!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...