d",)~^~^~ Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg tror at sug lut er identisk med alle nick som opererer her inne på dib, inklusive undertegnede. For sett utenfra er det jo bare en masse pjatt her inne som ingen egentlig vil være bekjent av å si. Så det er nok bare en person som driver å prater, krangler, flørter og trøster seg selv. Litt alla samme stil som da vi spilte LUdo med oss selv da vi var små. For alle vet at en har det ikke morsommere enn det man lager selv!! Va`kke det en fin teori eller????
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Alle eller ingen! Jeg for min del tror nok at luten kommer ut i andre enden av dette med et stykke forskning der både den ene og den andre kan få litt å tenke på...
Ikkelektuell Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Er det nå jeg skal si "kutt ut nå da, sug lut"?
d",)~^~^~ Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 Du burde ta kontakt med Gerd Liv Valla, hører at hun er tom for konsoirasjonsteorier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå