mamma til 2 små:=) Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Blir for søt etter min mening!
Sunniva78 har to små Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Han MÅ ut i dag ja!! Heia Bjørn Johan sier jeg:-)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Ja, han må virkelig ut denne gangen...
Mitzy Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Hvem gikk ut idag?? Ble helt opphengt i noe annet så glemte finalen:(
-Mariposa- Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Linda! Det var jo ikke fortjent! Men jeg syntes til og med Timian sang bra i kveld så det var uansett veldig jevnt. Det sto mellom Linda og Timian.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Jeg synes hele Idolkvelden i dag var dårlig jeg. Synes alle, bortsett fra Linda og Bjørn Olav, ødela sangene. Og Kim Rune bør trene på dialekten hvis han skal synge på Halling! Nå er jeg riktig nok enormt hormonell i dag, men det ekke noe som heter "takjet" (taket) på Halling... Har bodd ganske mange år i Hallingdal, så jeg kjenner dialekta. Og Hellbillies er et av mine favorittband, så kan låtene også. Nei.. Det å kalle denne Idolkvelden for sesongens beste var å ta i! Men det er nå bare min menig da...
mamma til 2 små:=) Skrevet 23. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2007 Jeg synes at Linda overgikk seg selv i dag jeg:=) Kansje pga jeg liker så godt den sangen
Gjest Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Og glemte en ting.. Glenn skuffa stort! Han sang jo I'm a man of constant sorrow. Teksten kunne han, men melodien var jo en helt annen...
mamman til snupp Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Synes Linda var en av de beste jeg.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 Spilte ingen rolle om Timian eller Linda gikk ut. Begge to er elendig, synes jeg... Jeg liker utrolig godt sangen til Amanda Marshall og synes Linda sang skrekkelig. Timian har vært skrekkelig hele tiden. Jeg synes Bjørn Johan blir bare bedre og bedre, men har ingen formening om hvem som vinner.
Mitzy Skrevet 23. november 2007 #12 Skrevet 23. november 2007 Neei...ikke Linda:( Var jo en av mine favoritter. Nå gidder jeg snart ikke følge med på Idol... Nå er det bare Bjørn Johan og Åste som jeg syns går ann..
nr 6 på vei Skrevet 23. november 2007 #13 Skrevet 23. november 2007 Tror på Bjørn Johan jeg og nå.......
Supertea Skrevet 23. november 2007 #14 Skrevet 23. november 2007 Enig i at det ikke går an å synge Hellbillies på annet enn halling! Vi var helt forferdet der vi satt Mamma er fra hallingdal, så selv om jeg snakker østlandsk er jeg selvfølgelig oppfostret med Hellbillies på kav halling Ble skikkelig skuffa der ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå