Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Etter en lang og travel uke tenkte jeg jeg skulle unne meg en tur i boblebadet... Jo da.. Fyller opp vann og heller oppi det jeg tror er duftolje... Stod ikke noe spesielt på pakka. Jumper oppi og setter på boblene, 2 minutter etterpå er hele karet fult av skum som er på vei over kanten! Stopper boblene i karet, og får skuffa skummet over i dusjkabinettet før jeg gjør et nytt forsøk. På`n igjen med fult kar! Prøver 2 ganger til å få skummet ut av karet, men nytteløst! Skummet vokser jo som ugress! *arg* Gir opp, og reiser meg opp for å dusje av meg det hersens skummet, men gjett hva!? DET ER TOMT FOR VARMTVANN!!! Måtte dusje meg i iiiiiiiskaldt vann! Fy farao, han en jævli fin fredag, liksom! Blæh! Vær så god, kos dere og le! hehe
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 hehe.. sorry..., men da vet du iallefall at du ikke skal bruke det neste gang. Jeg har forresten hørt man ikke skal bruke div. kjemikalier osv i boblebadet.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Det eneste jeg har fått vite er at man ikke bør bruke disse såpeballene med den hinna for dette kan sette seg fast i systemet... Fikk jo erfare nå at badeskum er veldig upraktisk! ;-) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå