Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Jeg er så forkjøla,og er gørr sår i halsen,hoster å hoster å er så lemster i magen... Noen som hvet hva jeg kan ta mot hosten,og sår hals??????????
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 uff, føler med deg! var på legevakta for det samme like etter jeg testa positivt... Fishermans Friend kan hjelpe litt, men fikk Tuxi hostesaft av legen. Trur ikke den er på resept. Blir det for ille, så ring legevakta, de vet som regel råd! God bedring!!
BlåklokkaVest Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Jeg er i samme båt..... Har spurt på apoteket, og jeg bruker nå Solvipect hostesaft og Dekadin sugetabletter. Dekadin funker som bare juling!!! De koster en del, men er virkelig verdt hver en krone! Har blitt rådet til (av min mor) å ta en liten spiseskje med ren sitronsaft et par ganger om dagen. Det skal visst ta knekken på mye bakterier. Lykke til, og god bedring :-)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 gå på apoteket å spør der, de vet hva en gravid kan ta og burde holde seg unna.. de er glupere enn oss her inne
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Du kan godt ta Paracet. Ikke skadelig for fosteret i terapeutiske doser God bedring!
Nanna:-D Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Min lege sa jeg kunne ta solvipekt, 10ml 3ganger om dagen. Står i pakningsvedlegget at man kan ta 3 til 5 ganger om dagen, men ho sa at jeg ikke skulle ta mere enn 3g/dg for å væra på den sikre sia. Står i pakningsvedlegget at solvipekt er ok så lenge man ikke overstiger antall ganger daglig. Jeg opplevde å spørre på apoteket og fikk beskjed om at jeg ikke kunne ta noe, så jeg tok kontakt med min lege så jeg kunne få skikkelig råd, vet at ho også sjekka opp dette med flere leger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå