Gå til innhold

Sebastian har fått eget "rom" :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom Ikea i går og kjøpte med et sånt Iglo-telt-lignende sak! Så nå har Sebastian sitt eget lille krypinn stående midt i stua. Han har holdt på å farta inn og ut der i hele dag, og nesten veltet det da han prøvde å klatre på veggene. I stad satt hele familien inni der og fniste:)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe så moro! Synes jeg ser han. Han syntes vel det var på høy tid at han fikk litt privatliv :-)

 

Jeg har satt opp den reisesengen/teltet til Mia på rommet hennes, og hun er også innom der et par ganger om dagen. Greit å sjekke at alt er der det skal være tenker jeg :-)

Skrevet

He he kan tenke meg at det var ett morsomt syn ja. Han er jo en skikkelig god gutt da.

Skrevet

hehe, så moro. Det høres ut som en god løsning slik at han får litt privatliv innimellom.

 

Tenk om dere ikke får flyttet før han blir 15-16 år, og fortsatt sitter inne i igloen sin med damebesøk. Synes jeg ser han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...