Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Min snuppa er sa trott hele tiden i dag. Han orker a vare vaken ca 1,5 time.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Da er du heldig at hun sover så mye...Lillegutt er i huset er 3,5mnd og idag f eks sov han tilsammen 1,5 time siden han stod opp i 9 tida imorges... Han har alltid sovet lite, max 3 timer om dagen, det blir stort sett korte lurer på 20-25 min...
Love my kidz Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Gutten min er fire måneder og blir også trøtt etter halvannen time. Lar det aldri gå mer enn to timer i allefall før han får sove ny dupp. Han sover ikke så lenge heller egentlig, derfor er det viktig for meg å ikke presse ham for lenge oppe. Han sover rundt førti minutter til en time.
Mammapudding Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Leah er 3,5 mnd og hun er våken mellom 1 og 2 timer før hun er trøtt igjen, går det lengre tid blir hun overtrett og sliter med å få sove..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå