Gå til innhold

hva betale barnevakten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er riktig å betale barnevaktene? det er to gutter som skal sitte sammen, de er ca 13 år gamle.

 

tenkte 2-300 hver. de kommer 19:30 og sitter til 23:00

 

takker for innspill :-)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med å betale barnevakter, men synes det høres litt mye ut.

 

Stoler du på to 13 år gamle gutter til å passe på barnet ditt? Bruker bare familien selv, men tror nok ikke jeg ville latt en på 13 år passe ungen min....

Skrevet

Hm. Jeg var ikke moden nok til å passe barn på den alderen. Og da snakker vi om ei tradisjonell intelligent, flink og pliktoppfyllende pike.

 

Sorry, det var et innspill som passer dårlig.

 

Altfor mye. Spør du meg.

Skrevet

skjønner betenkelighetene dine, men det er to av dem og foreldrene i naboleiligheten. og han er usedvanlig snill og ansvarsfull. gullet har lagt seg når de kommer og sover som en stein, så tror det skal gå helt fint!

 

takk for input! kanskje 200 per snute er greit??

Skrevet

to trettenåringer er nok veldig pålitelige de tror eg. de skal nå liksom vise at de fikser dette, og de vet de får lønn for det.

 

jeg har ei jente på 16 år. hun får 200 kr pr gang uansett om det er 2 eller 5 timer. varier litt, og ofte blir det jo rett over 2 timer. og ho syns det er veldig godt betalt. får ikke så mye av de andre hun passer.

så kjøper jeg inn chips, brus og smågodt.

hun legger i tillegg barnet vårt.

 

når hun har med seg en venninne kjøper jeg inn en ferdig pizza også som de kan steke. men jeg betaler ikke venninnen.

 

det du må huske på er å gi de brann instrukser!!!

hvor er brann slukknings apparatet, og hvordan kommer de seg ut.

si de ikke må tenke på å få evt ting med seg ut, bare barnet!

kanskje du kan skrive ned en lapp med nr til brann osv. for hvis det skulle skje så klarer en ikke tenke.

 

lykke til :)

Skrevet

kjapp rapport fra HI for å si at kvelden gikk strålende! super kveld hos venner, med verdens søteste barnevakter hjemme og ikke så mye som et pip fra gullet. Er kjempeglad for at det ble så vellykket :-)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...