Gå til innhold

jeg er så sur..

Anbefalte innlegg

Skrevet

alt sambo gjør og sier er feil. jeg vil ikke at han skal røre meg. savner ikke sex. har ikke savna han noe særlig selv etter at jeg har vært borte i 14 dager. drømmer om het sex med andre menn..

synes han er lat og lite "mann". har vært sammen leeeeeeeeenge og jeg vet ikke om noe annet. prøver å få barn..

føler meg feit i hans nærvær, men han sier ikke noe eller gjør noe galt. han er jo snill. men jeg ser bare det negative!!

hva tror dere. er det håp for oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om der er håp for dere eller ikke kan jeg ikke si...men at dere burde prøve å få barn er nok ikke lurt...

tror dere trenger å roe litt ned å prøve å kommunisere med hverandre...

hva var det du falt for når dere først ble ilag??

Skrevet

falt for at han var så snill og høflig. og kjekk! han har ikke forandra seg noe, men det er ikke så hett lenger. vi må kommunisere ja. han er verdens dårligste til å kommunisere!! vi har snakka litt om at det ikke går så bra nå. jeg tror jeg må forandre innstilling. prøve å ha ei positiv innstilling istedet for denne surheta hengende over meg hele tida. men han er jo ikke akkurat noe solskinn heller....

åh, er bare så lei hele opplegget. må innrømme at fristelsen for andre menn er stor. lurer på om dette er den store kjærligheten.

hva tror dere jenter? vet dere med sikkerhet (helt ærlig!!!) at deres mann er den rette? hele tida?

HI

Skrevet

..det er vanskelig å være sammen med noen som er dårlige til å kommunisere..virker som du nesten bare er sammen med han fordi du er redd forandringa..jeg veit at mannen min er den rette selv når vi krangler..har aldri angra på at vi ble sammen..ikke 1 sekund..jeg ville ikke fått barn med han nå om jeg var deg..

lykke til

Skrevet

jeg vet 100% at han er den store kjærligheten og mannen i mitt liv..

til og med når det er tunge stunder og vi krangler eller han bare er en idiot så vet jeg samtidig at det er han jeg vil ha.. :-)

Skrevet

Du seier ikkje noko om kor gammal du er, eller kor lenge du har vore saman med sambuaren din..men mi erfaring med forhold er at dei ofte går i bølgjedalar. Det virkar derimot som om du har følt det slik ei stund?

Mitt forslag:

Ta deg ein lang prat med sambuar om korleis du føler. Kanskje han føler noko av det same?

Kanskje de skulle ta ei pause frå kvarandre og sjå korleis det gjekk vidare. Eg ville iallefall ikkje blitt gravid.

Lukke til med kva du enn vel å gjere!

Skrevet

jeg er i midten av 20 åra og vi har snart vært sammen i 9 år!! tida har gått veldig fort og det føles ikke som vi har vært sammen så lenge. Når jeg tenker på det så husker jeg at vi har hatt lignende nedturer tidligere.. Men nå er det liksom mer alvor..

Nei vet dere.. Jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten han... Vi er liksom ett og folk misunner oss det vi har (vi har alltid vist kjærligheten ute blant folk). Tror vi trenger en ferie sammen. Har hatt avstandsforhold ei stund nå av div. årsaker. Tror det også tærer på...Det er ikke lett å holde sammen altså! Skjønner egentlig godt at 50% av alle gifte ender opp med skilsmisse.

Ting er ikke så ille idag. Tror dette skal gå bra. Jeg må bare innse at ingen er perfekt, heller ikke sambo. Og jeg er ihvertfall ikke det.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...