missT Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Er det grunn til bekymring enda? Når pleier babyen å snu seg?? Litt engstelig her, har ikke lyst å føde i seteleie...
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 I uke 31 er det i hvertfall ikke noe å bekymre seg for enda, for andregangsfødende kan barnet ofte snu seg helt fram til termin. Sønnen min snudde seg ikke før i uke 37 (han lå lenge i tverrleie).
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Ikke bekymre deg.Babyen kan snu seg enda.vet om flere der babyen har snudd seg i uke 36.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Hadde selv seteleie i uke 36 (tror det var det) skulle på føden for å prøveå snu - men da hadde han allredde snidd seg selv.. Så ingen grunn til å bekymre seg enda...
Gjest Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 ikke bekymre deg ) venninna mi hadde gutten sin i seteleie og plutselig snudde han seg. nå har hun 26 igjen til termin
Mamma til 3E Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 hei! min lå også i seteleie helt frem til uke 35, da snudde han seg. merka godt det, holdt meg våken ei heil natt, trodde egentlig det var fødselen som var i gang da. fikk lette blødninger så jeg var til sjekk på sykehuset, men alt var som det skulle da. fødte helt vanlig to uker før termin. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå