Hege & lille Hannah <3 Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 I forrige uke leverte jeg alt av papirer og sånt til NAV. Hvor lang tid vil det ta før jeg kan forvente å få svar på om alt er ok? Er bare 3 uker til jeg går ut i permisjon, så det hadde vært fint å vite at alt er iorden
*snart mamma til 2* Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Jeg sendte inn min søknad i september en gang. Fikk brev 2. okt at behandlingstiden tar ca 2 mnd så jeg forventer meg å høre noe snart. Går ut i permisjon 3. desember så jeg håper at jeg hører noe før det for jeg liker at sånne ting er i orden=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå