flypapir Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Reiser en del, og nå er det på tide å kjøpe nye kofferter til hele familien (tulla, mannen og meg). Hvor finner jeg gode kofferter som ikke koster så alt for mye?! Litt usikker på om jeg vil ha harde eller myke... Takk for svar!!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Er veldig fornøyd med min som koster ca 899,- Men selvfølgelig står det dønn stille hva den heter.Finnes fra pitteliten til gigantisk iallefall, og re hard, hjul i ene enden... At jeg skulle glemme det, skriver det inn så snart jernteppert er borte igjen;)
flypapir Skrevet 23. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2007 Hehe.. venter spent jeg da.. Frister litt med samsonite, men blir dyrt.. Den billigste av deres store kofferter koster jo rundt1500kr.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Hmmm jeg satt jo her og følte meg kjempesmart nå da og skulle til å si jeg tror det er Samsonite, men da er det nok ikke det. Hehe... Da må jeg tenke litt mer! Det er kjent og begynner på S iallefall... Vet forresten at en god del gode veskebutikker har et greit utvalg i både stilige og rimelige kofferter. Iallefall her jeg bor!
flypapir Skrevet 23. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2007 Jaja, kan jo hende det er samsonite da! Kanskje de hadde et godt tilbud?! Her vi bor er det "ingen" butikker, så jeg må finne ut om jeg skal ta turen til oslo/lillestrøm for å finne kofferter i morgen... Men skal kikke etter et godt samsonite tilbud om jeg drar hvertfall!
flypapir Skrevet 23. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2007 Har kikket der, men synes det er vanskelig å kjøpe noe uten å ha sett (eller anbefalt) dem...
Gjest Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Jeg har sjekket, det er Samsonite. Vet ikke hvor mye akkurat min kostet, det var en gave, men prisene jeg så må da ha vært kampanje ja. Lykke til med koffertshopping! Det finnes forøvrig en sånn kjempemorsom en til barn som de kan sitte på når de blir slitne, ser ut som en rar figur av et eller annet slag. (husker ikke hva den heter heller så kanskje jeg bare skal skulle å svare nå) Men DEN vil vi ha...
flypapir Skrevet 23. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2007 Så på den til barn jeg også, kjempepraktisk! Eneste ulempen er at den ikke kan sendes med fly, men kun brukes til håndbagasje. Vi er avhengig av en som har plass til alt av klær osv for et par uker til tulla... Hadde det ikke vært for det hadde jeg definitivt kjøpt den!
Gjest Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Kan den ikke det? Da er den jo rimelig ubrukelig da:( Det var noe dritt...
ToPrinsesser<3 Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 Vi har en del Samsonite, men også en stor i Roncato, tror det er et rimelig merke. Den har holdt i 4 år på mange ferier, så kvaliteten har vært bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå