Gjest Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 -så kanskje jeg kan få litt mer jernbanestæsj? Minsteungen har nemlig akkurat kjørt et batteridrevet lokomotiv rundt på hodet sitt helt til det hadde vikla hår rundt hjula helt inn til hodebunnen, og dermed satt fast, og det hjalp ikke å sette det i revers (bombe!) så det måtte klippes løs. Burde ikke togene komme med en sånn betimelig advarsel - "Do not drive on long-haired heads"? Kan ikke slutte å fnise. Deltidspønker på toppen av hodet, yeah.
Gjest -<<- Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Tsk, det er sikkert en konspirasjon fra konservativkreasjonistisk hold; langhårede guttebarn blir homser, må vite. Klipp ungen og få deg en jobb.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Hehehe, ser SÅ for meg det toget i håret
Gjest Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Nå var det et jentebarn, da... og så er det vel slik at korthårete jenter er lesber og spiller fotball, så sånn sett kan dette bli skjebnens hevn over fundamentalistfolket, det er nemlig ikke bare gutter som kjører tog.
Gjest -<<- Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 Denslags muligheter kan jeg aldri tenke meg at de tar høyde for. Småpiker leker med dukker i Amerika.
julesklia Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Ferdig med leking av kajalen, så da var det toget. Ser dere for meg! Hva blir det neste?
Gjest Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Vel, vi har hatt selvklipp også, så vi får se - det er stor underholdning å ha unger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå