Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 som de anbefaler? er så slapp og svimmel, mangler ikke jern... e helt tappet for energi
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 er det ikke som vanlig tran? og hvor kjøper man den?
Nybakt_mamma=) Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Nei, det er en kapsel med omega-3 og en kapsel med vitaminer,mineraler og antioksidanter Så man tar to kapsler om dagen.
Nybakt_mamma=) Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 kjøper den forresten på matbutikken. i esken er det 28dagsdoser à 2kapsler.
Gjest Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 jeg tar vitaplex vitaminer for gravide. 3 tab om dagen, en med omega 3, en med kalsium, og en multivitamintabelett. er veldig fornøyd med de:)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Tar omega-3 og vitaminbjørner.... Er vel ikke akkurat det de anbefaler, men de er så gode... Og bedre enn ingenting tenker jeg
Nybakt_mamma=) Skrevet 24. november 2007 #8 Skrevet 24. november 2007 Ja vitaminbjørner er kjempegodt! Skal mye til for å glemme å ta de en dag Tror ikke det har noe å si hvilken type vitamin man tar. Egentlig så skulle det vel holde å ha et sunt og varierende kosthold, men greit å være på den sikre siden med å få i seg nok vitaminer og omega-3 nå som man er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå