Gå til innhold

noen som tar vitaminer som...


Anbefalte innlegg

Skrevet

som de anbefaler? er så slapp og svimmel, mangler ikke jern... e helt tappet for energi :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke som vanlig tran? og hvor kjøper man den?

 

Skrevet

Nei, det er en kapsel med omega-3 og en kapsel med vitaminer,mineraler og antioksidanter :) Så man tar to kapsler om dagen.

 

Skrevet

kjøper den forresten på matbutikken. i esken er det 28dagsdoser à 2kapsler.

Skrevet

jeg tar vitaplex vitaminer for gravide. 3 tab om dagen, en med omega 3, en med kalsium, og en multivitamintabelett. er veldig fornøyd med de:)

Skrevet

Tar omega-3 og vitaminbjørner.... Er vel ikke akkurat det de anbefaler, men de er så gode... Og bedre enn ingenting tenker jeg :)

Skrevet

Ja vitaminbjørner er kjempegodt! Skal mye til for å glemme å ta de en dag :) Tror ikke det har noe å si hvilken type vitamin man tar. Egentlig så skulle det vel holde å ha et sunt og varierende kosthold, men greit å være på den sikre siden med å få i seg nok vitaminer og omega-3 nå som man er gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...