Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Da er det over og ut da, på tide å se seg om etter en ny mann.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Tving han til å tenne på deg..hehe,eller bare se etter en ny mann... eller ty til ekstreme tiltak,som til dømes slanking om det trengs, nytt undertøy, realiser en av hans svarteste fantasier(om du finner ut hva det er da:p)... masse man kan gjøre... hehe
mamma-til-4 Skrevet 24. november 2007 #4 Skrevet 24. november 2007 Hei:) Vet du hvorfor han ikke gjør det lenger da?Eller er du i en sårbar periode og tror at det er slik det er.....? Har dere små barn?Mange barn?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #5 Skrevet 19. desember 2007 omvendt her da,jeg som ikke tenner på sammbo,men tenner ikke på andre heller da får den skyld...
Gjest_1001 Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Jeg kastet min på dør og fant en som ikke ville annet en å ta meg.... hihi! Er ikke noe forhold uten sex!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 På tide å ta et hint vennen:-) For at noen skal tenne på deg seksuelt så bør du være atrakiv nok til at dette virker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå