14april spire ;0) Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 Vi har lagt inn bud på hus i dag som skal stå til mandagen, noen som ser om vi kanskje får det? Er veldig spent har termin i april så hadde vært så bra og fått noe snart... Ser dere forresten hva som skjuler seg i magen?! Har to gutter fra tidligere forhold på snart 4 og 6 år.... Jeg er født 03.03.81 og samboer 11.11.82.... Håper på svar
stratosen_er mamma_ Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Hei for meg ser d ut som dere får det for jeg føler at dere får eget hus snart...men kan jo vere at det dukker opp et annet innen kort tid,..men jeg tror som sagt dere får det..men er mulig dere må legge inn et litt høyere bud...litt usikker på kjønn for fikk opp gutt først men du har jo to gutter så fikk jeg opp jente så jeg tror kanskje det er en jente i magen din...
Gjest Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Spennende tid for dere. Kjønn er jeg litt usikker på, men jeg føler mest at det blir gutt. Jeg tror dere har sjanse til å få huset, men det er mulig at det er en til som er intresert. Jeg ser også en tredje person med interesse, men den gir seg fort. Tror det står mellom dere og en til kjøper. Jeg tror dere har sjanse til å få det, men at dere lurer på om dere skal by over han. Jeg kan ta fullstendig feil i det jeg har sett. Men det var det jeg fikk opp. Hvis dere byr høyt nok blir det selvfølgelig deres. Men min følelse er at den prisen dere har sett for dere, vil dere komme opp mot eller rett over. Og jeg føler dere vil kunne få det, men kanskje diskutere dere fram til om dere skal gå for det eller ikke. Når jeg ser for meg mandag, så ser det ut som dere får det. Fint om du gir tilbakemelding. Lykke til
Gjest Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Jeg svarte på innlegget uten å ha lest det stratosen skrev. Jeg føler mye av det samme som henne. Men det blir ordlagt litt forskjellig. Spennende å se hva som skjer :-)
14april spire ;0) Skrevet 23. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2007 Takk for at dere svarer Vi har lagt inn ett litt lavt bud så derfor vi er litt spente på om vi får det eller ikke, men vi kommer ikke til bli med på noe bud runde, om noen andre er intr. så gir vi oss, men er litt spennende siden det har stått en stund til salgs og dem ikke har fått inn noe bud tidligere. Skal gi dere tilbake meld om hvordan det går Blir skikkelig spennende hva som skjuler seg i magen siden noen sier gutt og noen jente, foreløpig har tre spådd jente og tre gutt he he...
14april spire ;0) Skrevet 23. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2007 Vi la forresten inn ett bud først i dag som selger ikke ville godta, var jo veldig lavt, men må jo få prøve seg, he he.... Måtte gå opp litt og da hørte vi ikke noe mere, så dem tenker nok fælt
Gjest Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Den personen jeg så som en intresert kjøper kan også være selgeren. Mest sannsynlig utfra hva du skriver nå. Jeg ser bilder og må tolke de på en måte, så kan lett forveksles med kjøper/selger som får opp prisen fra deres første bud. Uansett, lykke til!
14april spire ;0) Skrevet 26. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2007 Hei Tenkte jeg skulle gi en tilbake meld på hvordan det har gått. Har ikke blitt noe hus på oss enda da selger synes budet fortsatt er for lavt Men det er heller ingen andre som har kommet med noe bud, vi vil ikke gi noe mere selv om vi sikkert hadde fått det da, vi synes ikke det er verdt mer. Er nok sikkert meningen at vi skal finne noe bedre Bare håper vi finner noe før april ihvertfall for da kommer nurket Får du forresten noe onkeli følelse på om det er gutt eller jente Mathilde? Jeg er jo så nygjerrig da he he... Går jeg til termin?
Gjest Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Takk for tilbake melding. God hjelp, for jeg ser tydlig at det jeg trodde var en kjøper var jo selgeren. Og det du skriver stemmer veldig med mitt inntrykk jeg fikk. Jeg tror dere vil finne noe innen våren. Og forhåpentligvis er det noe bedre. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå