6Ymamma Skrevet 23. november 2007 #1 Skrevet 23. november 2007 HVIS det nå så var at det stemmer det du tror eller mener du vet .... Hva så? Hva da liksom??? Jeg skjønner ikke vitsen med å holde på sånn som det der jeg... Hvis målet ditt er å svartmale de DU mener skaper dårlig miljø inne på dib så er du ikke det spøtt bedre selv. Enda mere pingle er det å være anonym, hva er det du er redd for? Dette er latterlig, men jeg synes det er veldig morro av og til å se hvor mye folk driter seg ut med sånne bedritne innlegg som det der, hvordan er det mulig liksom... Ok greit Sug Lut er vel ikke alltid et englebarn, men det er ingen av oss. Men noen kan ordlegge seg bedre enn andre.. *Ler*
Gjest Skrevet 23. november 2007 #2 Skrevet 23. november 2007 Pila har akkurat diagnostisert HI som psyko-ligg fra ei lokalkro med dårlig utvalg i damer. Jeg tror det er det nærmeste vi kommer.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Det er jo ikke akkurat HI av det andre innlegget som tar av, er d vel??? *ler*
6Ymamma Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 Skjønner fremdeles ikke hva målet og meningen med innlegget er......
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 6ymamma Du er vel iallefall ikke akkurat ukjent med nickskifter selv du?! Hva med å legge ut noen av dine (tidligere=!) alteregoer? Du er irriterende.
6Ymamma Skrevet 23. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2007 ????????????????????????????????????????????????? Sorry asså...men jeg har nok ikke hatt flere nick enn dette... Beklager, men der driter du deg ut! DRIIITEEER deg JÆÆÆVLIG ut! Ja ja, du får tro hva du vil, det bryr meg ikke en gang den plassen som solen aldri skinner...*gjesp*
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 Har fremdeles en gammel pm fra deg liggende i postkassen min, den endrer nick når du endrer nick vet du?! Selv om det er en stund siden nå...
6Ymamma Skrevet 23. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2007 ???For å være heeeelt ærlig med deg. Jeg har faktisk ikke flere nick jeg! Det er helt sant, tro det eller ei. Da har det mått være noen som har misbrukt meg da...logget seg inn eller noe.. Det der må jeg finne ut! Hvem faen har gjort det der??? Hadde jeg skiftet nick så hadde jeg innrømmet det å. Men siden du velger å være anonym så kan jeg heller ikke vite hvem du er..for hvis jeg har sendt deg pm så vet jeg hvem du er..Synd du velger å være anonym da!
d",)~^~^~ Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Ja, det hadde vel vært mer interessant å finne ut av hvem anonym er enn hvem sug lut er. Men det er ikke sikkert anonym vet selv hvem hun er.......Blir gjerne sånn med de som har alvorlige personlighetsforstyrrelser!
6Ymamma Skrevet 23. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. november 2007 Altså.... jeg har ikke brukt noe særlig pm jeg da.. bort sett fra når jeg spår...Men de som jeg har spådd kan jo gå god for at jeg ikke har skiftet nick da.. så har endel vitner da..for hvis det er forandret hos anonym så har det til andre å. Nei..hva er det jeg holder på med!! Bruker tid og energi på å forklare meg for den anonyme her...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 Sier ikke du har flere nick, for det vat jeg ikke noe om, men endret nick, DET har du... Og det bekrefter denne PMen, men husker jo ikke hva det var, er jo ei stund siden... Det var vel i forbindelse med at det ble litt hett rundt øra dine her inne om jeg ikke husker helt feil...
6Ymamma Skrevet 23. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. november 2007 ? orker ikke å bry meg jeg... jeg har ikke forandret nick. Men nå tar jeg kveld! God natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå