Gå til innhold

Dere som bruker Avent flasker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når byttet dere fra 1 tutter til 2 tutter på Avent flaskene? Husker dere hvor gamle babyene var da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg trodde det var nr 1 for 1 mnd gammel og nr 2 for 2mnd gammel osv.....har gjort det selv man bestemte meg å se hvordan det gikk og endte opp med å bytte da jeg så at gutten min ble stresset da han drakk fordi han ikke fikk melk fort nok. da var han ca. 2 mnd da vi gikk opp til str 2 og kansje 4 mnd da vi begynte med nr 3 nå er han 6 mnd og bruker alltid nr 3.

Skrevet

eg begynte med 2 hull i flaskene når jenta vår var 6 uker ca, men prøvde før det men hun satte i halsen hele tiden da. men skiftet ikke på de flaskene hun bruker på natta før 1-2 uker etter.. var vist vannskligere og ete med 2 hull enn et på natta. du må nesten bare prøve deg frem;)

Skrevet

oj, skulle ikke være anonym. sorry..

Skrevet

jeg begynte med to hull når han var 2mnd, å jeg bruker det enda, nå er han 6 mnd.. jeg syntes det passer fint å bruke det enda, for han er fælt til å gulpe, så han får det i seg litt seinere, å da kommer det heller ikke så mye opp igjen! jeg trur det er litt opp og ned fra unge til unge når det gjelder hvor mange hull man trenger..

Skrevet

Jeg visste ikke at det var noen forskjell på dem jeg så jeg bruker sannelig begge deler tror jeg:)

Skrevet

jeg begynt med nr 1, da var ho under 1mnd. da ble hu stresset og gråt for hun fikk det ikke fort nok ut. kjøpte derfor nr 2 og det går veldig bra. drikker som bare det. tror ungene registrerer strømmen av melken og sier nok ifra på sin måte at melken kommer tregt ut hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...