Gå til innhold

Student og gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan syns dere det er? Er det tøft økonomisk ? (tenker på svangerskapsstipendet..) Hvor mye tjener i såfall mennene deres? Ønsker ærlige svar :)

Hilsen meg som vurderer studier OG planlegger barn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det greit. Jeg sitter hjemme og leser, så møter bare opp til eksamen. Så kan ta det litt med ro. Økonomisk går det veldig fint, vi har ikke faste utgifter på mer enn ca. 7000-8000 i mnd (utenom mat og klær og sånt). Men det er mannen min som betaler det meste, siden jeg bare får stipend (orker ikke å jobbe i tillegg nå som jeg er gravid), så det blir til at jeg betaler kanskje 2000 i mnd og han resten. Men vi syns begge at det er greit, for senere kommer jo jeg til å bidra like mye, når jeg er ferdig med studier og sånt.. Mannen min tjener ca. 25 000 brutto i mnd. Så for oss er det ingen problemer økonomisk..

Skrevet

vi er da begge studenter med lørdagsjobb og vi klarer oss, jeg får lønna mi selv om jeg er sykemeldt og litt mer stipent når baby har kommet!

Klarer oss helt fint, tror det er værre å være vant til å ha mye penger også måtte klare seg på så "lite"

MEN vi hadde ikke greid oss om vi ikke begge hadde jobbet litt ved siden av(vi får altså 3000kr hver i mnd. pga jobben).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...